17 березня 15:08
Презентовано Звіт Енергетичного Співтовариства щодо адаптації українського законодавства до європейського посилання...
16 березня 10:54
Анонс проведення публічних консультацій 17 березня, о 12 годині посилання...
15 березня 19:58
Порівняльна таблиця до проекту Закону України №3356-д про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обов'язковості використання рідкого біопалива (біокомпонентів) у галузі транспорту посилання...
14 березня 14:49
Звернення до Парламентів Естонії, Латвії, Литви щодо необхідності відмови від імпорту російського скрапленого нафтового газу посилання...
03 березня 11:14
Комітет відвідав завод в Київській області, який працює незалежно від енергомережі докладніше
24 лютого 16:11
Парламент прийняв Закон щодо розвитку зарядної інфраструктури для електричних транспортних засобів (реєстр. №8172) докладніше
24 лютого 15:18
Прийнято в другому читанні проект Закону щодо розвитку високоефективної когенерації (реєст. №4527) докладніше
22 лютого 11:27
Комітет пройшов навчання з енергетичного права та регулювання ЄС від Київської школи енергетичної політики докладніше
24 лютого 2023, 16:11

Парламент прийняв Закон щодо розвитку зарядної інфраструктури для електричних транспортних засобів (реєстр. №8172)

Голова Комітету з питань енергетики та ЖКП Андрій Герус повідомляє, що Закон надає стимули для розвитку мережі зарядної інфраструктури, що в результаті призведе до зростання кількості електромобілів і електробусів на дорогах та зменшить кількість «брудного» транспорту.

 

Законом передбачено:

- спрощені земельні вимоги щодо розміщення електрозарядних станцій;

- спрощення і здешевлення приєднання автозарядок до електромереж (без плати за потужність при приєднанні до кінця 2024р);

- передбачає можливість встановлення автозарядних станцій для ОСББ в межах існуючої потужності;

- передбачається пільгове (без плати за потужність) приєднання до мереж НЕК "Укренерго" energy storage до кінця 2024 року.

 

Також законопроект запроваджує обмеження на закупівлю і експлуатацію автобусів з двигунами внутрішнього згорання (ДВЗ), що використовуються у сфері громадського транспорту. З 2036 року діятиме повна заборона на експлуатацію автобусів з ДВЗ (крім водневих і метанових). При цьому місцева влада матиме право коригувати термін запровадження таких обмежень.

 

«Як результат цього закону, очікується, що у 2030 році у обласних центрах близько 25% громадського транспорту будуть складати електробуси/водневі автобуси/метанові автобуси. Спалювання бензинів та дизелю автомобілями є найбільшим джерелом шкідливих викидів у містах», - з повідомлення Андрія Геруса на його офіційному телеграм-каналі.