Голова Комітету з питань енергетики та ЖКП Андрій Герус повідомляє, що Закон надає стимули для розвитку мережі зарядної інфраструктури, що в результаті призведе до зростання кількості електромобілів і електробусів на дорогах та зменшить кількість «брудного» транспорту.

 

Законом передбачено:

- спрощені земельні вимоги щодо розміщення електрозарядних станцій;

- спрощення і здешевлення приєднання автозарядок до електромереж (без плати за потужність при приєднанні до кінця 2024р);

- передбачає можливість встановлення автозарядних станцій для ОСББ в межах існуючої потужності;

- передбачається пільгове (без плати за потужність) приєднання до мереж НЕК "Укренерго" energy storage до кінця 2024 року.

 

Також законопроект запроваджує обмеження на закупівлю і експлуатацію автобусів з двигунами внутрішнього згорання (ДВЗ), що використовуються у сфері громадського транспорту. З 2036 року діятиме повна заборона на експлуатацію автобусів з ДВЗ (крім водневих і метанових). При цьому місцева влада матиме право коригувати термін запровадження таких обмежень.

 

«Як результат цього закону, очікується, що у 2030 році у обласних центрах близько 25% громадського транспорту будуть складати електробуси/водневі автобуси/метанові автобуси. Спалювання бензинів та дизелю автомобілями є найбільшим джерелом шкідливих викидів у містах», - з повідомлення Андрія Геруса на його офіційному телеграм-каналі.
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

28 березня 2024 12:45
26 березня 2024 11:04
21 березня 2024 14:24
15 березня 2024 16:37
15 березня 2024 16:08
08 березня 2024 13:26
28 лютого 2024 13:43
22 лютого 2024 17:43
22 лютого 2024 13:52
14 лютого 2024 14:14